Monitoring transakcji w bankowości internetowej lub w aplikacji "SGB Mobile"
Szanowni Klienci,
30 sierpnia 2024 r. wszystkie transakcje zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „SGB Mobile” będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Co to oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów. W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „SGB Mobile”:
a) dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
b) dla transakcji w aplikacji „SGB Mobile”:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie transakcji.
3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź transakcję lub poinformuj, że to nie przez Ciebie została zlecona.
4. Kiedy potwierdzisz transakcję, zrealizujemy ją.