Szanowna Klientko / Szanowny Kliencie,
w trosce o Twoje bezpieczeństwo i potrzeby zmieniamy się dla Ciebie. W dniach 01-02 listopada 2025 r. wdrożymy nowy system informatyczny w Banku.
Co to dla Ciebie oznacza?
Nie zmienią się:
- numery Twoich kont,
- opłaty za prowadzenie konta,
- Twoje karty płatnicze będą działać dalej, więc nie musisz ich wymieniać na nowe.
Zmienią się:
- bankowość internetowa,
- dane do logowania.
Od dnia 03.11.2025 r. skorzystasz z nowej bankowości internetowej – SGB24/SGB24 BIZNES
Do SGB24/SGB24 BIZNES zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony Banku – www.bsosie.pl, przez wybranie przycisku Zaloguj się, który znajduje się w jej prawym górnym rogu. Następnie wybierzesz SGB24/SGB24 BIZNES.
Sposób logowania
Twoje dane do pierwszego logowania zmienią się – przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek OS,
czyli twój nowy Identyfikator to: OSLOGIN bez spacji (LOGIN=stary login), np. OS123456
- po wprowadzeniu loginu otrzymasz sms-em nowe, jednorazowe hasło do logowania,
- kiedy zalogujesz się tym hasłem aplikacja poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym już będziesz logować się do bankowości internetowej,
- hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery),
- małe i duże litery są rozróżniane przez system,
- nie należy stosować polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź).
- zalecane jest stosowanie znaków specjalnych tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &,*, !,
- zalecana jest częsta zmiana haseł, np. raz w miesiącu.
- po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz sms-a z kodem, którym zaakceptujesz to hasło.
Co czeka Cię w SGB24/SGB24 BIZNES?
W bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
Zaloguj się i…

- rób przelewy: zwykłe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET),
- zarządzaj kartami,
- ustawiaj zlecenia stałe,
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach,
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
Każdą czynność w SGB24 / SGB24 BIZNES, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w Banku lub za pomocą PIN do posiadanego certyfikatu.
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 / SGB24 BIZNES oraz aplikacji SGB Mobile dowiesz się z Przewodników dla Klienta dostępnych na:
- naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności.
- stronie: https://www.sgb.pl/bank-sgb/bankowosc-elektroniczna/2917-2/.
Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.
SGB Mobile
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to po przejściu na SGB24 (w dniu 03.11.2025 r.) dezaktywuj/odinstaluj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne powiązanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
Ważne
Dostęp do bankowości elektronicznej wyłączymy w dniu 31.10.2025 r. o godzinie 14:30. Przywrócimy go w trybie pasywnym (tylko przeglądania) dnia 03.11.2025 r. w godzinach porannych. Bankowość elektroniczna będzie dostępna jeszcze do 31.01.2026 r.
W czasie zaplanowanych prac wdrożeniowych (od piątku 31.10.2025 r. od godz. 14:30 do poniedziałku 03.11.2025 do godz. 11:00) niedostępna będzie bankowość internetowa i mobilna, przelewy natychmiastowe oraz BLIK.
Zalecamy, aby do 31.10.2025 r. do godziny 14:15 zrealizować lub zaakceptować i przekazać do realizacji najważniejsze przelewy i transakcje.
Kontakt
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi pracownicy, dostępni dla Ciebie w naszych placówkach, a od 03.11.2025 r. również konsultanci dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.