Informacja o zmianie systemu

Nowa bankowość internetowa

w trosce o Twoje bezpieczeństwo i potrzeby zmieniamy się dla Ciebie. W dniach 01-02 listopada 2025 r. wdrożymy nowy system informatyczny w Banku.

Nie zmienią się:

  • numery Twoich kont,
  • opłaty za prowadzenie konta,
  • Twoje karty płatnicze będą działać dalej, więc nie musisz ich wymieniać na nowe.

Zmienią się:

  • bankowość internetowa,
  • dane do logowania.

Twoje dane do pierwszego logowania zmienią się – przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek OS,
czyli twój nowy Identyfikator to: OSLOGIN bez spacji (LOGIN=stary login), np. OS123456

  • po wprowadzeniu loginu otrzymasz sms-em nowe, jednorazowe hasło do logowania,
  • kiedy zalogujesz się tym hasłem aplikacja poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym już będziesz logować się do bankowości internetowej,
    • hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery),
    • małe i duże litery są rozróżniane przez system,
    • nie należy stosować polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź).
    • zalecane jest stosowanie znaków specjalnych tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &,*, !,
    • zalecana jest częsta zmiana haseł, np. raz w miesiącu.
  • po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz sms-a z kodem, którym zaakceptujesz to hasło.

W bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.

  • rób przelewy: zwykłe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET),
  • zarządzaj kartami,
  • ustawiaj zlecenia stałe,
  • sprawdzaj informacje o swoich kredytach,
  • odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.

Każdą czynność w SGB24 / SGB24 BIZNES, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w Banku lub za pomocą PIN do posiadanego certyfikatu.

Więcej na temat SGB24 / SGB24 BIZNES oraz aplikacji SGB Mobile dowiesz się z Przewodników dla Klienta dostępnych na:

Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.

SGB Mobile

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to po przejściu na SGB24 (w dniu 03.11.2025 r.) dezaktywuj/odinstaluj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne powiązanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

Ważne

Dostęp do bankowości elektronicznej wyłączymy w dniu 31.10.2025 r. o godzinie 14:30. Przywrócimy go w trybie pasywnym (tylko przeglądania) dnia 03.11.2025 r. w godzinach porannych. Bankowość elektroniczna będzie dostępna jeszcze do 31.01.2026 r. 
W czasie zaplanowanych prac wdrożeniowych (od piątku 31.10.2025 r. od godz. 14:30 do poniedziałku 03.11.2025 do godz. 11:00) niedostępna będzie bankowość internetowa i mobilna, przelewy natychmiastowe oraz BLIK.
Zalecamy, aby do 31.10.2025 r. do godziny 14:15 zrealizować lub zaakceptować i przekazać do realizacji najważniejsze przelewy i transakcje.

Kontakt

Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi pracownicy, dostępni dla Ciebie w naszych placówkach, a od 03.11.2025 r. również konsultanci dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.

ZGŁOŚ UTRATĘ KARTY
Infolinia SGB

Infolinia SGB

800 888 888

(bezpłatne połączenie)

61 647 28 46

(z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)

JESTEŚMY TEŻ POD ADRESEM E-MAIL:

call.center@sgb.pl