Bankowość elektroniczna

Dla klientów instytucjonalnych proponujemy:

  • Internet banking – dostęp do rachunku bankowego poprzez Internet z możliwością dokonywania rozliczeń bankowych,
  • Internet banking mobilny adres strony: https://ib.bsosie.pl/mobile

usługa ta umożliwia klientom banku obsługę rachunków na urządzeniach mobilnych: telefony typu smartfon oraz tablety z dostępem do sieci Internet. Program dedykowany jest dla urządzeń dających możliwość obsługi palcem, sprawia, że zarządzanie finansami jest łatwe, wygodne i przyjemne. Z usługi mogą korzystać klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Korzyści dla klienta z użytkowania usługi Internet Banking Mobilny:

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja z korzystania z usługi banku.

Operacje wprowadzone przez telefony i tablety z wykorzystaniem usługi Internet Banking Mobilny są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobne zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

  • sms banking – dostęp do rachunku i uzyskanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.
  • home banking – elektroniczny system zdalnej obsługi bankowej dla Posiadaczy rachunków bankowych.
  • płatności masowe -przedmiotem usługi jest prowadzenie przez Bank, na rzecz Klienta obsługi płatności masowych, kierowanych na rachunek rozliczeniowy Klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności.
Może Cię też zainteresować
ZGŁOŚ UTRATĘ KARTY
Infolinia SGB

Infolinia SGB

800 888 888

(bezpłatne połączenie)

61 647 28 46

(z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)

JESTEŚMY TEŻ POD ADRESEM E-MAIL:

call.center@sgb.pl